Ik ben er klaar voor - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lara Zeper - WaarBenJij.nu Ik ben er klaar voor - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lara Zeper - WaarBenJij.nu

Ik ben er klaar voor

Blijf op de hoogte en volg Lara

26 December 2014 | Nederland, Eindhoven

Lieve allemaal,

Even een kort test verslag want overmorgen is het al zover: het avontuur naar Zuid-Amerika gaat beginnen! Na een vliegreis met twee tussenstops in Philedelphia en Miami kom ik op 29 december vroeg aan in Lima, Peru. Daar begin ik met Sara aan een 3 weken durende reis door het zuiden van Peru. Er zijn nog geen precieze plannen, het enige wat vaststaat is dat we eindigen bij de Machu Picchu.

Na een lekkere kerst thuis ben ik met mijn hoofd al aan het inpakken. De muzieklijst wordt nog up-to-date gemaakt (suggesties zijn nog welkom) en er ligt een lijstje klaar van de laatste spullen die ik nog moet kopen morgen. Ik ben er dus helemaal klaar voor :)

Nog maar 2 nachtjes slapen!

Groetjes, Lara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lara

Actief sinds 24 Dec. 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 4400

Voorgaande reizen:

28 December 2014 - 02 April 2015

Peru, Ecuador en Colombia

Landen bezocht: